У роботі служби зайнятості важливо забезпечити прозорість, об’єктивність і рівний доступ громадян до послуг.
Однак іноді виникають ситуації, коли особисті інтереси працівників можуть вплинути на прийняття рішень або викликати сумніви щодо їх неупередженості.
Це - конфлікт інтересів.
І хоча конфлікт інтересів - це не завжди порушення, однак його приховування чи ігнорування може серйозно вплинути на репутацію та ефективність служби та часто призводить до порушень етики, корупції та втрати репутації.
Що потрібно знати про конфлікт інтересів, як його уникнути та врегулювати - про це говорила директор Миргородської філії Полтавського обласного центру зайнятості Наталія ФИРСА на черговому тематичному навчанні фахівців, яке відбулося 17 квітня 2025 року.