Доволі часто ми стикаємося з необхідністю отримання фінансових послуг: укладаємо кредитні та депозитні договори, договори на обслуговування банківського рахунку тощо. Іноді ж виникають ситуації, коли фінансові установи порушують наші права, а ми не знаємо, яким чином їх захистити.

З метою підвищення рівня фінансової грамотності громадян 9 квітня фахівчиня правової допомоги Диканщини Людмила Маценко провела для осіб, які перебувають на обліку в Диканській районній філії Полтавського обласного центру зайнятості вебінар на тему "Захист прав споживачів фінансових послуг".

Під час заходу Людмила Маценко поінформувала присутніх про те, що споживачами фінансових послуг є фізичні особи, які отримують або мають намір отримати фінансову послугу для задоволення особистих потреб, не пов’язаних із підприємницькою, незалежною професійною діяльністю.

«Якщо так трапилося, що фінансова установа порушила ваші права, то найперше, що необхідно зробити, це звернутися безпосередньо до фінансової установи: зателефонувати на гарячу лінію або надіслати письмову скаргу на ім’я керівника установи. Якщо ж таким чином не вдалося вирішити питання, то споживач за захистом своїх прав може звернутися до Національного банку України або до суду», - зазначила у своїй доповіді фахівчиня бюро.

Після завершення вебінару всі бажаючі мали можливість отримати консультації та роз’яснення з правових питань в рамках роботи  дистанційного пункту доступу до безоплатної правової допомоги.