21.08.2017 | 13:27

Створення дистанційних пунктів консультування громадян, на територіях об'єднаних територіальних громад - є намагання спростити комунікацію між шукачами роботи та центрами зайнятості. 

Це - нова форма роботи з громадами, яка тільки набирає обертів.

Завдання фахівців центру зайнятості - донести до жителів громад інформацію про сучасні технології, які використовує служба зайнятості у своїй роботі: впровадження сервісу електронної реєстрації безробітних, створення відеорезюме тих, хто шукає роботу та розміщення його на порталі Державної служби зайнятості, відеоспівбесіда з роботодавцями, що дозволяє співпрацювати з роботодавцем на відстані.

Серед запитань, які часто задають жителі громад, найпоширенішими є: порядок реєстрації громадян у центрі зайнятості, розмір матеріальної допомоги по безробіттю, актуальні вакансії, які можуть бути запропоновані, громадські роботи тощо.

Зустрічі з жителями громад проходять регулярно згідно графіка, узгодженого з головами об'єднаних територіальних громад.

За період липень - серпень 2017 року фахівці Кременчуцького міськрайонного центру зайнятості провели 13 зустрічей, які відвідали 134 особи.