08.04.2016 | 08:18

Підготовка учнівської молоді до свідомого вибору професії – важливе питання з точки зору соціальних та психолого-педагогічних аспектів. 

Психолого-педагогічна функція профорієнтації – це, перш за все, виявлення і формування інтересів, нахилів, здібностей школярів, визначення шляхів і умов ефективного управління їх професійним самовизначенням. Також це – формування професійних намірів у відповідності з інтересами і потребами конкретного регіону у кадрах.

В цьому напрямку проводиться спільна робота фахівців служби зайнятості та працівників закладів освіти.

6 квітня 2016 року пройшов спільний семінар за участю психолога відділу освіти, молоді та спорту Семенівської райдержадміністрації і шкільних психологів загальноосвітніх шкіл району. На цьому заході розглядалась тема застосування психодіагностичних методик в процесі профорієнтаційної роботи з учнями старших класів.

На семінарі обговорювались питання використання психодіагностичних методик для визначення професійної спрямованості старшокласників, зокрема Диференційно-діагностичного опитувальника інтересів (ДДО) Є.Клімова та Опитувальника професійної спрямованості (ОПС) Д.Голланда. Окрему увагу при обговоренні даного питання звернули на сучасну методику «Магеллано Університет». Навчання за цією методикою проходили, як шкільні психологи області, так і фахівці з профорієнтації служби зайнятості базового та обласного рівнів.