26.09.2019 | 17:30

Змінюється світ, змінюємось і ми. Так і діджиталізація сервісів стала вже звичною справою. Наразі вона сприймається користувачами як ознака зручності й доступності послуг, виявлення до них лояльності та турботи. Служба зайнятості теж прагне наблизити соціальні послуги до потенційних клієнтів: роботодавців та шукачів роботи, тому активно впроваджує електронні сервіси з використанням інтернет-технологій.

Згідно з останніми соціологічними дослідженнями* 5% населення хоча б раз скористалися адміністративними послугами он-лайн. Найбільш популярними серед респондентів виявилися цифрові сервіси таких державних установ:

  • Міністерства соціальної політики ( 47,4% респондентів)
  • Міністерства юстиції (30,3% респондентів)
  • Державної фіскальної служби (22,6% респондентів).

Державна служба зайнятості на своєму сайті https://www.dcz.gov.ua/ також надає громадянам можливість самообслуговування та швидкого пошуку необхідної інформації з питань зайнятості: вакансій та резюме по всій Україні, подання звітності, реєстрації на прийом до фахівців, профорієнтаційне  тестування  тощо. В залежності від потреб клієнта, доступні такі корисні дистанційні он-лайн-сервіси як «Електронний кабінет роботодавця», «Електронний кабінет безробітного», «Електронна черга», профорієнтаційна платформа «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа».  

 «Електронний кабінет роботодавця»  надає можливість:

  • подання звітності до центру зайнятості в режимі он-лайн,
  • перегляду стану укомплектування заявлених вакансій та кількості направлень центром зайнятості претендентів на роботу,
  • моніторингу договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру та працевлаштування після професійного навчання,
  • перегляду актуальних резюме шукачів роботи та інше.

«Електронний кабінет безробітного»  надає можливість зареєстрованому безробітному :

  • створити власне резюме,
  • здійснити підбір роботи,
  • ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість,
  • дізнатися про можливість професійного навчання,
  • отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю.
  • переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості,
  • дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили.

«Електронна черга» надає можливість, не виходячи із дому та не витрачаючи часу та коштів на проїзд, записатися на прийом до спеціаліста будь-якого центру зайнятості України.

Якщо особа зарезервувала для себе електронним шляхом час, їй не потрібно отримувати талон на відвідування, чекаючи у черзі, а треба безпосередньо звернутися до робочого місця фахівця центру зайнятості на зареєстрований особистий час та дату прийому, які вказані в талоні на відвідування, а також мати при собі необхідні документи.

 «МОЯ ПРОФЕСІЯ: консультаційна мережа» онлайн-платформа профорієнтації та розвитку кар’єри.  Стане у пригоді тим, хто потребує:

  • вибору або зміни професії,
  • обрання свого кар’єрного шляху,
  • визначення власних професійних інтересів, здібностей, психологічних схильностей

На сторінці Полтавського обласного центру зайнятості у Facebook Ви можете ознайомитись з новинами служби та отримати цікаву інформацію.

  Facebook Jobs - додаток з пошуку роботи. Ви можете самостійно обирати регіон пошуку вакансій та категорію. Цей додаток дозволяє одразу переглядати профіль роботодавця та швидко надсилати йому свої дані.

На популярному відеохостингу YouTube є можливість переглянути  Відеорезюме та Відеовакансії, які, до речі, можна створити за допомогою наших фахівців.

Звертайтесь до служби зайнятості і ми допоможемо Вам заявити про себе або знайти потрібних вам працівників!

*Згідно дослідження «Оцінки населенням України якості надання адміністративних послуг» проведенего Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова з 12 по 17 липня  2019 року.