04.01.2019 | 13:41

Перше у новому році навчання керівників підрозділів Полтавського обласного центру зайнятості присвячувалось нововведенням, які набрали чинності з 1 січня. Провела його заступник директора – начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню обласного центру зайнятості Тетяна Рибчановська.

Змін чимало, адже впроваджується нова модель надання послуг державною службою зайнятості, основною метою якої є  підвищення ефективності та індивідуалізація послуг, запровадження стратегії активізації клієнтів служби зайнятості до пошуку роботи, прискорення переходу осіб, які шукають роботу, до стабільної зайнятості.

Головні особливості реформи:

*відокремлення функцій реєстрації  і консультування;

*запровадження посади «кар’єрних радників», які супроводжуватимуть клієнтів при працевлаштуванні; 

*обов’язкова розробка індивідуального плану надання послуг або працевлаштування;

*запровадження підходу, основаного на взаємних обов’язках клієнта і центра зайнятості. 

Загалом проект направлений на підвищення культури обслуговування і  надання послуг клієнтам служби зайнятості. Робота служби спрямовується на  потреби конкретної людини та активізацію власних зусиль до пошуку роботи.

З 1 січня 2019 року набрав чинності новий Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затверджений постановою Кабінету Міністрів України  від 19.09.2018 року №792.

За новим Порядком, фахівці служби зайнятості, які забезпечують організацію надання послуг шукачам роботи та зареєстрованим безробітним, перекваліфіковуються у кар’єрних радників.

Кар’єрні радники ­– це високопрофесійні досвідчені співробітники служби зайнятості, які здійснюватимуть повний супровід клієнтів для їх подальшого працевлаштування.

Ці співробітники працюватимуть із клієнтами в чотирьох ключових напрямках: проведення індивідуалізованої оцінки потреб особи; надання послуг із консультування, профорієнтації та працевлаштування за індивідуальним планом; направлення до активних програм сприяння зайнятості; управління системою допомоги по безробіттю.

Одним із ключових інструментів, які використовуватимуть в роботі кар′єрні радники для надання дієвої допомоги у пошуку роботи, є розробка спільно з клієнтом індивідуального плану працевлаштування, основаного на взаємних обов’язках шукача роботи та фахівця служби зайнятості.

Наступним кроком обласного центру зайнятості стане навчання директорів філій (центру зайнятості), фахівців, які виконуватимуть функції кар’єрного радника, відзначила директор обласного центру зайнятості Катерина Клавдієва.