14.03.2018 | 17:11

13 березня 2018 року у залі засідань Миргородської міської ради під головуванням заступника міського голови Бориса Баришпольця проведено семінар-нараду для роботодавців з питань легалізації зайнятості населення. У нараді взяли участь фахівці Миргородської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості, спеціалісти управління соціального захисту населення міської ради, фіскальної служби, управління Пенсійного Фонду, управління Держпраці у Полтавській області.

Директор Миргородської міськрайонної філії Ірина Соломаха зазначила, що служба зайнятості відіграє важливу роль у підборі кваліфікованих кадрів для роботодавців, котрі є основними соціальними партнерами служби зайнятості. Зокрема, обговорювалося питання преференцій для роботодавців в частині компенсації витрат у розмірі єдиного соціального внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування за створення нових робочих місць, компенсації витрат роботодавця на оплату праці за працевлаштування зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб. Під час виступу було наголошено на новації у законодавстві щодо організації роботи по працевлаштуванню членів малозабезпечених сімей, внутрішньо переміщених осіб та учасників антитерористичної операції відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2015 року № 1154 “ Про реалізацію пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб ”.
Учасниками наради було визнано що налагодження тісної співпраці між службою зайнятості та роботодавцями приносить користь як безробітним так і роботодавцям та громаді в цілому.
У ході зустрічі роботодавці мали змогу поділитися найбільш болючими проблемами та отримати змістовні відповіді на питання, що їх цікавили.