18.09.2018 | 13:51

12 вересня в будинку культури селища Гоголеве, а 14 вересня в залі засідань Великобагачанської районної ради відбулися ярмарки вакансій по підбору працівників для олійниці ТОВ ПАФ «Гарант», що найближчим часом має запрацювати в селищі Гоголеве Великобагачанського району. На заходи завітали як безробітні, що перебувають на обліку в службі зайнятості, так і громадяни, що бажають знайти роботу. Загалом понад 60 осіб.

Презентуючи підприємство, виконавчий директор Соколик Ярослав Михайлович розповів присутнім про особливості технологічного процесу виробництва олії, умови праці на підприємстві. Всі виробничі процеси автоматизовані. Планується налагодити роботу в 4 зміни. На новоствореній олійниці буде працювати два цехи: олійно-пресувальний цех та олійно-екстракційний цех. Вся продукція експортно орієнтована та прив’язана до твердої валюти. Наразі вже напрацьовані зв’язки з зарубіжними партнерами.

Для забезпечення успішної роботи підприємство гостро потребує кваліфікованих працівників. Передбачається створення 60-65 робочих місць. Лише 20 відсотків з них можуть не потребувати кваліфікації. Ці люди здебільшого вже підібрані. Особлива увага приділятиметься чоловікам з вищою технічною освітою. Насамперед потрібні фахівці, що вже мають досвід роботи. Таких фахівців планують підвозити з Полтави або навіть з Харкова. Але буде робота і для жінок: є потреба в бухгалтерах, лаборантах, технологах. Паралельно з підбором штату працюючих буде вибудовуватись логістична схема підвезення працівників до місця роботи.

Найбільшу зацікавленість учасників викликала інформація щодо розміру заробітної плати на підприємстві. Обіцяють, що заробітна плата не буде нижчою, ніж середня заробітна плата по області, а після того як запрацює виробництво, - буде поступово зростати.

Усі бажаючі мали можливість задати питання, що цікавили. Директор центру зайнятості Федір Верховінін висловив сподівання, що підприємству піде на користь ця зустріч з потенційними працівниками, а безробітні зможуть змінити свій статус та отримати роботу та гідну зарплатню.