19.02.2021 | 10:58

Зручність, оперативність, економічність – це ті критерії, які закладені в основу електронних сервісів, що стали надійними помічниками в отриманні важливої інформації як суб’єктами господарювання, так і пересічними громадянами.

Так, для ознайомлення клієнтів Семенівської районної філії Полтавського обласного центру зайнятості з електронними сервісами служби зайнятості та іншими ресурсами, завідувач сектору активної підтримки безробітних філії Тетяна Баранцова та керівник відділу «Семенівське бюро правової допомоги» Тетяна Новобранець провели тематичний онлайн захід із використанням платформи «ZOOM».

Тетяна Баранцова повідомила слухачам, що протягом останнього часу в роботу служби зайнятості впроваджено ряд електронних серісів.

Серед них -  «Електронний кабінет шукача роботи» https://www.dcz.gov.ua/cabinet,

сервіс «Електронна черга» https://www.dcz.gov.ua/EReception/#/about,

Освітній портал ДСЗ https://skills.dcz.gov.ua.

Дані сервіси покликані спростити пошук роботи для пошукачів, підбір претендентів на вакансії для роботодавців, реєстрацію осіб у службі зайнятості,  можливість онлайн навчанння, самопрезентації та інше.

До обговорення електронних сервісів долучилась Тетяна Новобранець, яка повідомила, що  громадяни, представники юридичних осіб, мають можливість отримати послуги онлайн через кабінет електронних сервісів, за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/.

Отже, усі необхідні дані у вигляді витягів чи виписок, інформації можна отримати в електронній формі не виходячи з дому, через мережу Інтернет. Переваги такої системи:

можливість оплати послуг в режимі он-лайн;

​отримання відомостей в режимі он-лайн;

надання електронному документу статусу офіційного.

Усі отримані документи в електронному вигляді мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги.