21.06.2019 | 11:48

Державна служба зайнятості з початку нинішнього року запровадила новий порядок обслуговування клієнтів.

Під час відповідних тренінгів працівники служби оволоділи навичками, необхідними для виконання функцій реєстратора і кар’єрного радника, тобто фахівців, які супроводжують безробітного у процесі пошуку роботи.
Разом із фахівцями, які щодня працюють на прийомі населення, у ролі реєстраторів спробували себе і директори філій Полтавського обласного центру зайнятості.

Реєстратор здійснює первинний прийом, реєстрацію, анкетування клієнта, підбір вакансій. Цей спеціаліст першим зустрічає відвідувача, вивчає його цілі й очікування, налаштовує і мотивує на працю.

Наші директори діляться  враженнями від такого експерименту. Отримавши досвід роботи безпосередньо на прийомі громадян, міркують про те, що треба змінити в діяльності служби для ефективнішого обслуговування клієнтів.

***  

Світлана БІЛАН, директор Козельщинської районної філії Полтавського обласного центру зайнятості. 

Як директор з невеликим досвідом роботи у службі зайнятості можу сказати, що робота між фахівцем та клієнтом повинна бути максимально ефективною та досягати кінцевої мети – працевлаштування. При цьому повинні бути враховані інтереси і потреби клієнтів, мотиви людини, її особисті обставини, нахили та здібності.

На мою думку, негативним фактором є те, що при відсутності підходящої роботи під час первинного прийому, реєстратор (директор) спрямовує клієнта до кар’єрного радника (іншого спеціаліста). А отже клієнту потрібно повторно розповідати про себе, свої життєві обставини, стан здоров’я та інше особисте, про яке вже розкрився на первинному прийомі директору.

Після отриманого досвіду безпосередньо на прийомі можу сказати, що в базовому центрі зайнятості спеціаліст з працевлаштування повинен «вести» клієнта від реєстрації до працевлаштування, Це викликає довіру клієнтів та підвищує відповідальність спеціалістів. Тому вважаю, що функції реєстратора в базовому центрі зайнятості мають бути суміщені з функціями кар’єрного радника для більш ефективного встановлення контакту між клієнтом та фахівцем служби зайнятості.