18.06.2019 | 16:29

Державна служба зайнятості з початку нинішнього року запровадила новий порядок обслуговування клієнтів.

Під час відповідних тренінгів працівники служби оволоділи навичками, необхідними для виконання функцій реєстратора і кар’єрного радника, тобто фахівців, які супроводжують безробітного у процесі пошуку роботи.
Разом із фахівцями, які щодня працюють на прийомі населення, у ролі реєстраторів спробували себе і директори філій Полтавського обласного центру зайнятості.

Реєстратор здійснює первинний прийом, реєстрацію, анкетування клієнта, підбір вакансій. Цей спеціаліст першим зустрічає відвідувача, вивчає його цілі й очікування, налаштовує і мотивує на працю.

Наші директори діляться  враженнями від такого експерименту. Отримавши досвід роботи безпосередньо на прийомі громадян, міркують про те, що треба змінити в діяльності служби для ефективнішого обслуговування клієнтів.

***   

Лариса ГУБАРЬ, директор Семенівської районної філії Полтавського обласного центру зайнятості.

Вперше центр зайнятості я відвідала не як фахівець, а як людина, котра потрапила під скорочення.  Згадуючи цей не зовсім приємний досвід, завжди маю подвійні відчуття: як безробітна, що втратила роботу та як працівник служби зайнятості з 1995 року.

Змінюється законодавство, змінюється суспільство, змінюється ринок праці, але моє ставлення до людини, яка втратила роботу, залишається незмінним - в першу чергу підтримати психологічно, налаштувати  клієнта служби зайнятості на розкриття власних здібностей, відкриття нового  в собі і на подальшу плідну співпрацю із фахівцями філії.

У  травні  поточного року я виконувала функції реєстратора: проводила  реєстрацію  осіб, які шукають роботу та їх первинне профілювання, надавала консультація з питань, які входять до компетенції служби зайнятості. Під час прийому,  разом із шукачем роботи, визначала, яку саме роботу шукає людина та ознайомлювала із можливістю працевлаштування вахтовим методом на підприємства регіону.

У роботі  допомагав  досвід, який набувала у відділі організації працевлаштування з 1995 по 2009 рік,  освіта психолога, а головне  - підтримка колег, професіоналів - фахівців Семенівської районної філії.

Виконуючи функцію реєстратора, краще розумієш людину, з якою спілкуєшся під час прийому та орієнтуєшся на її потреби, враховуючи її мотивацію до роботи та необхідність визначення шляхів вирішення проблеми, з якою звертається клієнт.

Впевнена, що будь-які підходи в роботі не повинні пригноблювати людину як особистість, незалежно від того, яку позицію вона займає – клієнта чи фахівця.