24.11.2020 | 08:56

У сучасній економіці нашої країни, мабуть, жоден вид діяльності не привертає такої уваги, як продаж. Це й не дивно, якщо зважити, скільки людей заробляють, прямо чи опосередковано, завдяки торгівлі.

Навіть ті, хто не займається продажем, беруть участь у цьому процесі як покупці. Тому дуже популярною зараз є робота продавців і продавців-консультантів. Адже такі професіонали – знавці своєї справи, які просувають товари й послуги, контролюють поставки і збут.

Антон Гайно тривалий час працював торговельним агентом у великій вітчизняній компанії. Це був напружений період, що вимагав певних навичок та особистих якостей, адже, по суті, від ефективності такої роботи залежали фінансові показники  підприємства. Тож досвід продуктивних дій, підприємницького підходу, ініціативності та далекоглядності стали для хлопця хорошим кар'єрним стартом і допомогли зорієнтуватися в подальшому професійному розвитку.

Коли втратив роботу, яка приносила високий і стабільний заробіток, звернувся за допомогою до Миргородської міськрайонної філії Полтавського обласного центру зайнятості. Сидіти без діла молодий чоловік не звик, тому знайшов для себе нову справу.

Ідея підприємництва виникла не одразу. Забезпечуючи себе необхідними інструментами для власних потреб, Антон проводив дослідження ринку інструментів, обладнання, електротоварів у своєму місті. І дійшов висновку, що спостерігається великий попит на ці товари.

Наполегливий, з великим бажанням працювати та навчатись чогось нового і перспективного, клієнт служби зайнятості охоче відвідав інформаційний семінар «Генеруй бізнес-ідею та розпочни свій бізнес». Прийшло рішення спробувати себе і стати підприємцем. Вдало захистивши бізнес-план, отримав цільову матеріальну підтримку на розвиток власної справи – відкриття магазину роздрібної торгівлі електротоварами та інструментами.

Маючи технічну освіту, аналізуючи товари різних виробників, Антон зацікавився продукцією, постачальником якої є компанія «Intertool.ua».  Підприємець вирішив відкрити магазин електротоварів та інструментів саме цього моно-бренда.

Нині колишній безробітний – гарний маркетолог,  діючий  підприємець, загартований часом, який не зупинив свою діяльність у період карантину, а продовжує розвивати власну страву. Звісно, не все одразу вдається, але є певні досягнення, сформувалося коло постійних  клієнтів: це виробничі підприємства, СТО, ремонтно-будівельні бригади, домашні майстри, автолюбителі, дачники.

 Підприємець приймає  замовлення на окремі види товарів. Престиж товару, його якість, унікальність, рівень цін –  ключові моменти у визначенні постачальника продукції. Чоловік також надає послуги з сервісного обслуговування обладнання.

 Антон має далекоглядні плани і мріє відкрити аналогічні торгові точки в інших населених пунктах, та сформувати штат працівників.