09.04.2020 | 16:36

Через певні технічні причини ми змушені дещо змінити схему подання документів до центрів зайнятості онлайн.
До вашої уваги оновлена покрокова інструкція.
Важливо! Архівувати документи відтепер не потрібно! Зверніть, будь ласка, на це увагу.
Усі, хто вже подав документи і з ким зв’язався фахівець служби зайнятості, не повинні повторно нічого надсилати.

Як правильно оформити документи? На сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua оберіть рубрику «Електронне подання документів» https://is.gd/2efViC та ознайомтесь із загальною інформацією.

Далі пропонуємо покрокову інструкцію:
- Оберіть центр зайнятості, зручний для вашого обслуговування.
- Завантажте із сайту дві заяви https://www.dcz.gov.ua/node/3248, https://is.gd/6wW4ph, роздрукуйте їх та заповніть власноруч. Поставте підпис та відскануйте заяви. Для цього використовуйте безкоштовні додатки на Play Market чи App Store.
- Перелік необхідних документів для реєстрації в центрі зайнятості тут: https://is.gd/TvFMXN Відскануйте або сфотографуйте їх.
- Оформлені заяви та підготовлені документи додайте як вкладення до е-листа. Надішліть лист на email обраного вами центру зайнятості.
- Чекайте відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення. Далі тримайте зв'язок із вашим кар'єрним радником через е-кабінет.

Важливо! У заявах мають бути вказані актуальні номери ваших контактних телефонів та вашої поштові скриньки. Надсилайте документи впродовж дня (з понеділка по п’ятницю) у робочі години.
Бережіть себе і своє здоров’я!