Державна служба зайнятості активно запроваджує в роботу сучасні електронні сервіси, які дозволяють підвищити якість та рівень комунікації з клієнтами служби зайнятості з використанням Інтернет-технологій та без особистого відвідування.
Сервіс "Електронний кабінет роботодавця" спрямований на кращу взаємодію роботодавців і служби зайнятості.
Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримувати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, або з мобільного телефона.
Електронний кабінет економить час і підвищує рівень комфорту при взаємодії роботодавців зі службою зайнятості.
Зареєструвавшись в “Електронному кабінеті роботодавця” можна зокрема здійснити підбір працівників, переглядаючи резюме, подати інформацію про попит на робочу силу, переглянути стан укомплектування заявлених вакансій та іншу цікаву для роботодавця інформацію.
Зареєструватися у персональному кабінеті можна за активним посиланням։https://www.dcz.gov.ua/cabinet.
За детальнішою інформацією звертайтеся дистанційними засобами комунікації до консультантів роботодавця.