14.06.2019 | 15:31

Державна служба зайнятості з початку нинішнього року запровадила новий порядок обслуговування клієнтів.

Під час відповідних тренінгів працівники служби оволоділи навичками, необхідними для виконання функцій реєстратора і кар’єрного радника, тобто фахівців, які супроводжують безробітного у процесі пошуку роботи.
Разом із фахівцями, які щодня працюють на прийомі населення, у ролі реєстраторів спробували себе і директори філій Полтавського обласного центру зайнятості.

Реєстратор здійснює первинний прийом, реєстрацію, анкетування клієнта, підбір вакансій. Цей спеціаліст першим зустрічає відвідувача, вивчає його цілі й очікування, налаштовує і мотивує на працю.

Наші директори діляться  враженнями від такого експерименту. Отримавши досвід роботи безпосередньо на прийомі громадян, міркують про те, що треба змінити в діяльності служби для ефективнішого обслуговування клієнтів.

***   

Віктор КАЛАШНИК, директор Кременчуцького міськрайонного центру зайнятості.

Враження у мене однозначно позитивні. Звичайно, я знав і до цього, як працювати з клієнтами. Постійно спілкуюся з відвідувачами, надаю консультації. Адже директор не сидить постійно у своєму кабінеті.

Попрацювати на прийомі – це корисно особисто для мене. Але людині, яка до нас прийшла, не важливо, як у службі називається посада співробітника, який з нею спілкується: фахівець, реєстратор, кар’єрний радник, директор… Немає значення, хто спілкується,  важливо – як.

Нашому клієнту головне - ставлення до нього.  Людині приємні увага, доброзичливість, якщо безробітний це відчуває, йому цікаво поспілкуватися з реєстратором і директором в одній особі. 

Ця ініціатива цінна тим, щоб виробити  механізми кращої й ефективнішої роботи з клієнтами, виявити недоліки й уникати їх.