Початок відзначенню такого дня поклала дата внесення цієї професії у державний класифікатор 28 липня 2003 року. Відтоді у нашій країні офіційно з'явилися фахівці із зв'язків з громадськістю та ЗМІ, професійні іміджмейкери, PR-менеджери. 

Назва цього роду діяльності походить від англійської аббревіатури PR - Public Relations, що перекладається як «зв'язки з громадськістю». Власне, піар - це побудова та підтримка доброї репутації організації та її діяльності. Тож фахівці цієї сфери опікуються тим, щоб їхня компанія, установа чи фірма завжди були "на слуху" в позитивному ключі. 

Піар-технології популярні в усьому світі.  Жодна велика компанія не обходиться без роботи спеціалістів такої спрямованості. Від професіоналізму працівників залежать високий рейтинг, ділова репутація, надійність і популярність підприємства, організації, фірми, торгової марки серед потенційних клієнтів і партнерів. Заходи по просуванню різних проектів, інформування про діяльність компанії, створення позитивного іміджу - головне в роботі піар - фахівців. 

За останні роки в нашій країні піар отримав широке поширення, став важливим інструментом для ведення різнопланової діяльності, невідє'мною частиною всіх комунікацій. 

Неможливо уявити сучасне життя без реклами, інформації, піару.  Адже саме фахівці по зв'язках з громадськістю формують громадську думку, довіру до компанї, інформують про її роботу, товари та послуги тощо, займаються просуванням продукції та послуг компаній, що сприяє підтримці їх конкурентоспроможності. Завдяки PR-спеціалістам люди  дізнаються про ту чи іншу компанію чи публічну особу, про те, чим і вони займаються, що корисного для суспільства роблять, які з'являються нові бренди тощо.  

Робота піар-менеджера полягає у рекламуванні соціальної, виробничої, торгової тощо діяльності і формування гарного  ставлення до цього  у населення. Піарники вміють коректно переконувати масову аудиторію скористатися послугами своєї компанії.

Сучасні підприємства, установи, організації зацікавлені у формуванні свого позитивного іміджу та підтримці бездоганної репутації в очах клієнтів, друзів, партнерів, інвесторів і громадськості. Пвдтримка ділових контактів зі ЗМІ, підготовка і проведення публічних заходів та інформування про них, висвітлення позиції у засобахм асової інформації - теж частина роботи PR-спеціалістів.  У цій сфері працюють менеджери і маркетологи, спеціалісти з реклами, соціальних мереж, соціології, фахівці прес-служб, журналісти, фотографи, художники, психологи, та інші спеціалісти. 

Ця робота непроста, відповідальна, часом напружена, і водночас  цікава і творча. Щиро вітаємо спеціалістів цієї сфери з професійним святом, бажаємо нових творчих і професійних успіхів, здійснення нових ідей і задумів, гарного настрою, здоров'я, щастя, натхнення! 

 

Анонс/Подія: 
Подія