25 березня спеціаліст відділу активної підтримки безробітних Кременчуцького міськрайонного центру зайнятості Вікторія Пастушок провела традиційний інформаційний семінар для військовослужбовців та ветеранів АТО/ООС із залученням соціальногого парнера - начальника відділу правопросвітництва та надання безоплатної правової допомоги місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Світлани Терещенко.

Зокрема, правозахисниця розповіла учасникам семінару про послуги, якими вони можуть скористатися, на яку правову підтримку та допомогу можуть розраховувати, про трудові гарантії для них, трудовий стаж та пенсійне забезпечення тощо. 

Окрім того, вона наголосила, як захистити права споживачів фінансових послуг, можливі проблемні питання при мікрокредитуванні, на що потрібно звертати увагу, якщо берете кредит на житло, споживчий кредит, відкриваєте рахунок у банку, а також роз’яснила нові вимоги до банківських кредитів.

Щодо захисту права споживачів фінансових послуг потрібно пам’ятати, що у тому разі, якщо макрофінансова компанія не виконує умови договору, потрібно звернутися зі скаргою на ім’я її керівництва. Якщо ж споживач не отримав відповідь чи не погоджується з нею, то потрібно звертатися до Управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ. За неможливості вирішити спір у позасудовому порядку – звертайтеся до суду за захистом своїх прав.

УВАГА! У разі, якщо колектори погрожують розправою боржнику або його родичам і близьким людям, необхідно звернутися до поліції за правовою допомогою.

Світлана Терещенко також наголосила, що кожен громадянин в нашій державі може отримати правову консультацію задля вирішення своєї життєвої проблеми, скористатися допомогою адвоката чи юриста, звернувшись за правовою допомогою у найближчий місцевий центр чи бюро правової допомоги. Адреси таких центрів та бюро можна подивитися на сайті організації за посиланням тут: http://www.legalaid.gov.ua/tsentry/

До того ж безоплатна правова допомога має власні онлайн сервіси та мобільний додаток, який можна завантажити на свій смартфон, щоб мати постійний та зручний доступ до послуг правової допомоги.

Наприкінці семінару присутні ставили уточнюючі запитання на які отримали вичерпну відповідь.