Які особливості перебування у статусі зареєстрованого безробітного в умовах воєнного стану?
Зареєстровані безробітні, які не можуть відвідати центр зайнятості в установлені терміни через настання форс-мажорних обставин (бойові дії, тимчасова окупація тощо), можуть підтвердити намір перебування у статусі безробітного будь-якими засобами комунікації, у тому числі електронними, не рідше ніж один раз на 30 календарних днів.
Інформує Державний центр зайнятості: https://www.dcz.gov.ua/publikaciya/yaki-osoblyvosti-perebuvannya-u-statu...
Зареєстрований безробітний, який з поважної причини не підтвердив свій намір перебувати у статусі зареєстрованого безробітного будь-якими засобами комунікації, у тому числі електронними, у строк, установлений кар’єрним радником для відвідування, повинен зв’язатися з центром зайнятості або відвідати його не пізніше ніж у день, що настає після закінчення дії обставин, що склалися у зв’язку з поважною причиною. За умови підтвердження поважної причини рішення щодо скорочення виплати допомоги по безробіттю та/або щодо припинення реєстрації переглядаються центром зайнятості.
Самостійно здійснювати пошук вакансій можна на пошукових сайтах, у соціальних мережах, періодичних виданнях тощо.
Про результати пошуку роботи, факти, що впливають на виплату допомоги по безробіттю та реєстрацію особи, як безробітної, необхідно інформувати (у тому числі будь-якими засобами комунікації) кар’єрного радника.
Здійснювати комунікацію необхідно за узгодженими контактами з кар’єрним радником, а у разі відсутності зв’язку – за телефоном гарячої лінії регіонального центру зайнятості.
Відповіді на поширення запитання громадян стосовно роботи служби зайнятості тут: https://www.dcz.gov.ua/help
Телефон гарячої лінії Полтавського обласного центру зайнятості: 066 8423187.