29.11.2017 | 13:30

Надання населенню житлових субсидій за новим спрощеним порядком

 

Хто має право на призначення житлової субсидії та порядок їх надання

 

14 липня 2010 р Кабінетом Міністрів України. прийнято постанову №621 “Про посилення соціального захисту населення під час оплати житлово-комунальних послуг”.

Дане рішення спрямовано на забезпечення громадянам максимально можливого соціального захисту, компенсувавши частину витрат на оплату житлово-комунальних послуг шляхом призначення житлових субсидій.

Житлова субсидія – це розрахункова величина, різниця між розміром плати за житлово-комунальні послуги, в межах норм споживання з урахуванням пільг та обов’язковим відсотком платежу.

Урядовим рішенням розширюється коло сімей, які можуть скористатися державною допомогою - субсидією на оплату житлово-комунальних послуг.

Так, сім’ям, які складаються лише з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, надано право сплачувати за житлово-комунальні послуги не більше 10 % сукупного доходу (в межах норм споживання).

Таке право також матимуть сім’ї, у складі яких є діти, інваліди І чи ІІ групи при умові, що середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім'ї не перевищує 50% прожиткового мінімуму.

Інші сім’ї, в складі яких є працездатні особи, мають право платити за житлово-комунальні послуги не більше 15 %.

Норми користування послугами на опалення житла встановлено у розмірі 21 кв. метр опалювальної площі на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і додатково 10,5 кв. метра на сім'ю.

 

Як розраховується розмір субсидії?

Приклад:

У трикімнатній квартирі з централізованим опаленням (опалювальна площа 52,5 кв. метра) проживає чотири особи: мати, батько та двоє дітей-школярів. Батько отримує заробітну плату у розмірі 2000 грн. на місяць, мати перебуває на обліку в центрі зайнятості та отримує допомогу по безробіттю 500 грн. на місяць.

До 1 серпня платежі сім'ї за житлово-комунальні послуги становили 549,4 грн. З 1 серпня подорожчала послуга газопостачання на плиту на 2,61 грн. на одну особу. Тобто платежі за житлово-комунальні послуги склали 559,84 грн.

Обов’язковий відсоток платежу для сім’ї до 1 серпня 2010 року становив 20% від сукупного доходу сім'ї (500 грн.), розмір субсидії - 49,4 грн.

В зв’язку з прийняттям постанови Уряду з 1 серпня 2010 року обов’язковий відсоток платежу зменшено до 15 %, тобто плата за житлово-комунальні послуги, які сім'я сплачує самостійно становить 375 грн.

Різниця між платежами за житлово-комунальні послуги та обов’язковим відсотком платежу складає 184,84 грн. – що і є розміром субсидії.

 

 

Куди необхідно звертатися за призначенням субсидії та які документи надати

 

v     Пенсіонери в управління праці та соціального захисту населення надають чи направляють по пошті лише заяву і декларацію про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні.

В заяві необхідно вказати паспортні дані, ідентифікаційний номер, адресу зареєстрованого місця проживання, назву та адресу житлово - експлуатаційної організації, номер особового рахунку на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію (інформація береться із розрахункової книжки або квитанції).

Пенсіонери довідки про розмір призначеної пенсії не подають. Дані про розмір пенсії будуть одержані автоматично з бази даних отримувачів пенсій безпосередньо управлінням праці.

 

v    Працюючі особи в управління праці та соціального захисту населення подають заяву, декларацію про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні та довідки про доходи кожної зареєстрованої особи.

Якщо до складу сім’ї входять:

- працюючі пенсіонери – додатково подається довідка про заробітну плату;

- особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості - довідка про перебування на обліку та розмір допомоги по безробіттю;

- особи які навчаються (студенти)  довідка про отримання стипендії, якщо стипендія не виплачується – довідка про неотримання стипендії.

Довідки про розмір отримуваних доходів подаються за 6 попередніх місяців перед місяцем звернення (або за попередній календарний рік у разі звернення за субсидією на тверде паливо та скраплений газ).

Доходом сім`ї, крім пенсії, вважається: стипендія, заробітна плата, допомога по безробіттю, дохід від підприємницької діяльності, а також дохід від земельної частки (паю), зданого в оренду тощо.

 

v                                                               Громадянам, які отримують субсидію на даний час, не потрібно звертатись до управлінь праці та соціального захисту населення, субсидія за новими умовами буде перерахована автоматично, без звернень.

v    Прийом документів на призначення субсидії здійснюється районним управлінням праці та соціального захисту населення щоденно без обідньої перерви з 8 до 18 години (крім неділі).

За більш детальною інформацією необхідно звертатися  до територіальних управлінь праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації або за телефоном обласної “гарячої лінії” (0532) 68-12-38.

 

Звертаємо увагу, що субсидія не призначається, якщо:

·                     особа, яка звертається за призначенням субсидії не є власником або співвласником житлового приміщення (будинку);

·                     серед зареєстрованих на житловій площі є працездатні особи, які не працюють, не вчаться, не перебувають на обліку у службі зайнятості як такі, що шукають роботу;

·                     власник або особа, що зареєстрована разом з ним здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення (будинок);

·                     у володінні зареєстрованих на житловій площі або членів їх сімей є додаткове житлове приміщення або більше одного транспортного засобу (не враховуються транспортні засоби, які не є об’єктами оподаткування);

·                     житлове приміщення придбане не більше року тому;

·                     будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив значну покупку або оплатив послуги на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб.

 

Станом на 01.08.2010р. десятикратна величина прожиткового мінімуму становить:

·                     для працездатних осіб – 8880 грн.;

·                     для пенсіонерів, інвалідів – 7090 грн.;

·                     для дітей віком до 6 років – 7710 грн.;

·                     для дітей віком від 6 до 18 років – 9210 грн.

 

          До витрат відносяться: придбання земельної ділянки; квартири або будинку; транспортного засобу (автомобіля, автобусу, мотоциклу тощо); будівельних матеріалів; іншого майна та товарів довгострокового вжитку; оплата ремонту квартири (будинку) або транспортного засобу.

 

           Виходячи з конкретних обставин, що склалися в сім’ї та на підставі актів обстеження, комісіям при райдержадміністрації та виконкомі міської ради надано право розглядати питання призначення субсидії, як виняток.   

 

 

Пам’ятка одержувача житлової субсидії

Хто має право на призначення житлової субсидії

 

У зв’язку з прийняттям Урядом країни рішення про підвищення соціальних гарантій для сімей по сплаті житлово-комунальних послуг з серпня 2010 року житлові субсидії для громадян стануть доступнішими.

Віднині  сім’ям, які складаються лише з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, надано право сплачувати за житлово-комунальні послуги не більше 10 % сукупного доходу (в межах норм споживання).

Також 10% сукупного доходу сплачують за житлово-комунальні послуги сім’ї, у складі яких є діти, інваліди І чи ІІ групи при умові, що середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім'ї не перевищує 50% прожиткового мінімуму.

Інші сім’ї, в складі яких є працездатні особи, мають право платити за житлово-комунальні послуги не більше 15 %.

 

Куди звернутися для призначення субсидії та які документи надати

Для призначення житлової субсидії необхідно звернутися до районного управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання (реєстрації).

В заяві Ви вказуєте паспортні дані, ідентифікаційний номер, адресу зареєстрованого місця проживання, назву та адресу житлово - експлуатаційної організації, номер особового рахунку на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію (інформація береться із розрахункової книжки або квитанції).

Особливо звертаємо увагу на правильність заповнення в заяві паспортних даних, ідентифікаційних номерів, назв і адрес експлуатаційних організацій, а також номерів особових рахунків на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію.

Пенсіонери в управління праці та соціального захисту населення подають чи надсилають по пошті лише заяву і декларацію про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні.

Працюючі особи в управління праці та соціального захисту населення подають заяву і декларацію про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні та довідки про доходи кожної зареєстрованої особи.

Якщо до складу сім’ї входять:

 

- працюючі пенсіонери – додатково подається довідка про заробітну плату;

- особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості -  довідка про перебування на обліку та розмір допомоги по безробіттю;

- особи які навчаються (студенти) –  довідка про отримання стипендії, якщо стипендія не виплачується – довідка про неотримання стипендії.

Довідки про розмір отримуваних доходів подаються за 6 попередніх місяців перед місяцем звернення (чи за попередній календарний рік у разі звернення за субсидією на тверде паливо).

Звертаємо увагу, що доходом сім`ї, крім пенсії, вважається: стипендія, заробітна плата, допомога по безробіттю, дохід від підприємницької діяльності, а також дохід від земельної частки (паю), зданого в оренду, тощо. Якщо не працюєте - дані підтверджуються інформацією з трудової книжки.

Увага! Пенсіонери довідки про розмір призначеної пенсії не подають.

  Прийом документів на призначення субсидії здійснюється районним управлінням праці та соціального захисту населення щоденно без обідньої перерви з 8 до 18 години (крім неділі).

Якщо на даний час Ви користуєтесь субсидією, не потрібно звертатись до управлінь праці та соціального захисту населення, субсидія за новими умовами буде перерахована автоматично, без Вашого звернення.

При виникненні будь-яких питань щодо надання житлових субсидій просимо звертатися до управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання або за контактним телефоном ___________________.                           

 

Звертаємо увагу, якщо  з будь-яких причин не можете Ви особисто чи члени Вашої сім'ї підійти до управління праці та соціального захисту населення для оформлення житлової субсидії, за контактним телефоном _______________________ просимо повідомити про це для прийому документів за місцем Вашого проживання.

 

 

Як правильно заповнити

декларацію  про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

 

ШАНОВНІ ДРУЗІ!

 

Зазначена пам`ятка розроблена з метою надання Вам допомоги у заповненні декларації при звернення за призначенням житлової субсидії.

Інформація щодо заповнення декларації для зручності надається відповідно до її розділів.

Розділ І. Загальні відомості

Пункті 1 та 2  вказується  прізвище, ім’я та по батькові, адреса реєстрації особи, яка подає декларацію.

Пункт 3 заповнюються дані на всіх осіб, які зареєстровані у житловому приміщенні на яке оформлюється житлова субсидія, а також членів їх сімей, які проживають окремо (за іншою адресою): прізвище, ім`я, по батькові, ступень родинного зв`язку, дата народження, ідентифікаційний номер осіб.

В графі “ступень родинного зв`язку” родинний зв`язок вказується по відношенню до особи на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг. (наприклад: дружина, чоловік, син, дочка, онук, мати та ін.)

У разі проживання будь-кого з членів сім`ї окремо в стовпчику “Примітки” робиться відповідний запис “проживає окремо”.

Прізвище, ім`я, по батькові заповнюються згідно паспорта.

Ідентифікаційний номер зазначається відповідно до довідки, виданої державною податковою інспекцією про присвоєння ідентифікаційного номеру.

Розділ ІІ. Всі види доходів осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку за період з ______20__р до __________ 20__р.

            Період за який подаються доходи визначається залежно від виду субсидії:

- при звернення за субсидією на житлово-комунальні послуги доходи подаються за 6 попередніх місяців перед місяцем звернення (наприклад: заява подана 10.08.2010 року – доходи подаються за період з 01.02.2010 по 31.07.2010 рік);

-          при зверненні за субсидією на тверде паливо – подаються доходи  за попередній календарний рік (наприклад: заява подана 17.09.2010 року – доходи подаються за період з 01.01.2009 по 31.12.2009 рік).

     У даному розділі зазначаються прізвище, ініціали; вид доходу, розмір доходу (в гривнях) та джерело доходу.

    Якщо особа не працює, робиться відповідна  відмітка в графі “вид доходу” - “не працює” (на підставі трудової книжки).

Доходом сім`ї вважається: пенсія, стипендія, заробітна плата, допомога по безробіттю, дохід від підприємницької діяльності, а також дохід від земельної частки (паю), зданого в оренду, тощо.

Розділ ІІІ. Відомості про інші житлові приміщення, що перебувають у власності або володінні зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб та членів їх сімей, що проживають окремо.

У разі, якщо у власності (володінні) зареєстрованих осіб та членів їх сім`ї, які проживають окремо (дружини, чоловіка, неповнолітніх дітей) є інша квартира, житловий будинок або частина будинку чи квартири, заповнюються прізвище та ініціали особи у власності (володінні) якої воно знаходиться. Також Вам необхідно вказати загальну площу приміщення (кв.м.), кількість зареєстрованих осіб  та адресу.

    Дані зазначаються відповідно до свідоцтва про право власності на житло, свідоцтва про спадщину, договору дарування, договору купівлі-продажу квартири або будинку, тощо.

 Розділ ІV.Кількість транспортних засобів, які зареєстровані в установленому порядку та перебувають у власності або володінні зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб та членів їх сімей, що проживають окремо (дружини, чоловіка, неповнолітніх дітей), крім автомобілів, отриманих через органи праці та соціального захисту населення_________одиниць.

Вказується кількість транспортних засобів (автомашин, автобусів, мотоциклів, тракторів та ін.), які належать особам, зареєстрованим у житловому приміщенні, на яке оформлюється субсидія, а також членам їх сімей (чоловіку, дружині, неповнолітнім дітям), що проживають та зареєстровані  за іншою адресою.  При цьому звертаємо увагу, що у загальну  кількість транспортних засобів не враховуються автомобілі, які отримані через органи праці та соціального захисту населення.

Розділ  V. Відомості про земельні ділянки, що перебувають у власності або володінні (користуванні) зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

В зазначеному розділі Вам необхідно вказати прізвище та ініціали особи, яка зареєстрована з Вами у житловому приміщенні та має у власності або володінні (користуванні) земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства площа, якщо її розмір перевищує 0,06 га або земельну ділянку надану для ведення городництва, сінокосіння, випасання худоби, а також земельну частку (пай).

При цьому зазначити  площу земельної ділянки та її цільове призначення (сінокосіння, випасання худоби, ведення особистого селянського господарства та ін.).

Якщо особа має у власності або володінні (користуванні) земельну частку (пай) необхідно вказати чи вона здана в оренду, чи перебувають в користуванні сільськогосподарських підприємств.

Розділ VI. Відомості про витрати на придбання товарів довгострокового вжитку, майна, оплату послуг, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за субсидіями.

У разі, якщо Вами або  зареєстрованими з Вами особами  протягом 12 місяців перед зверненням за субсидіями зроблено значну покупку або оплатили послуги на суму , яка перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб необхідно зазначити  прізвище та ініціали особи, яка понесла затрати,  та вказати назву придбаного майна (отриманої послуги), їх вартість та дату здійснення покупки (оплати послуг).

Станом на 01.07.2010 десятикратна величина прожиткового мінімуму становить: для працездатних осіб – 8880 грн.; для пенсіонерів, інвалідів – 7090 грн.; для дітей віком до 6 років – 7710 грн.; для дітей віком від 6 до 18 років – 9210 грн.),

До витрат  відносяться: придбання земельної ділянки; квартири або будинку; транспортного засобу (автомобіля, автобусу, мотоциклу, тощо); будівельних матеріалів; іншого майна та товарів довгострокового вжитку; оплата ремонту квартири (будинку) або транспортного засобу; оплата послуг телефонного зв`язку (в тому числі мобільного); оплата за навчання  та ін.

В кінці заяви ставиться дата її заповнення (наприклад: 05.08.10).

           Достовірність відомостей про доходи та майновий стан, викладених в декларації, підтверджуються підписом особи, яка її подає.

 

 

                                                                                      Як правильно заповнити заяву про призначення житлової субсидії

 

                                                                                                                                    Шановні друзі!

 

Зазначена пам`ятка розроблена з метою надання Вам допомоги у заповненні заяви.

Звертаємо увагу, що заява про призначення житлової субсидії  заповнюється тим членом сім`ї, на якого відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг. В заяві вказується  прізвище, ім’я та по батькові, адреса реєстрації та контактний телефон.

         В розділі “Користуюсь пільгами з оплати житлово-комунальних послуг” дані заносяться в залежності від того чи користуєтеся Ви чи члени Вашої сім`ї  пільгами по сплаті за житлово-комунальні послуги:

- якщо пільгою не користуєтесь - вказати “пільгами не користуюся”;

- якщо користуєтесь – вказати “пільгами користуюся” та зазначити категорію. (наприклад: “учасник бойових дій”, “член сім`ї загиблого”, “дитина війни” та ін.)

         Увага! Дані паспорта заповнюються на підставі паспорта особи, яка подає заяву, та на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг.

         Ідентифікаційний номер зазначається відповідно до довідки, виданої державною податковою інспекцією про присвоєння ідентифікаційного номеру.

   В розділі “Прошу призначити”  напроти колонки субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг” або напроти колонки “субсидію на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та оплату житлово-комунальних послуг”, в залежності від того чи особа звертається за призначенням субсидії вперше чи повторно, відповідно в стовпчику “уперше” або у стовпчику “повторно” необхідно поставити позначку “+”.

         Номер розрахункового рахунку на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію, а також назва та адреса житлово-експлуатаційних організацій заповнюються  із розрахункових  книжок або квитанцій на оплату.

         Особливо звертаємо увагу на правильність заповнення в заяві паспортних даних, ідентифікаційних номерів, назв і адрес експлуатаційних організацій, а також номерів особових рахунків на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію.

         В кінці заяви ставиться дата її заповнення (наприклад: 05.08.10).

            Справжність та відповідність даних, зазначених в заяві, підтверджуються підписом особи, яка її подає.

 

До уваги пенсіонерів!

Пам’ятка одержувача житлової субсидії

Хто має право на призначення житлової субсидії

У зв’язку з прийняттям Урядом країни рішення про підвищення соціальних гарантій для сімей по сплаті житлово-комунальних послуг з серпня 2010 року житлові субсидії для громадян стануть доступнішими.

Віднині  сім’ям, які складаються лише з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, надано право сплачувати за житлово-комунальні послуги не більше 10 % сукупного доходу (в межах норм споживання).

Також 10% сукупного доходу сплачують за житлово-комунальні послуги сім’ї, у складі яких є діти, інваліди І чи ІІ групи при умові, що середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім'ї не перевищує 50% прожиткового мінімуму.

Інші сім’ї, в складі яких є працездатні особи, мають право платити за житлово-комунальні послуги не більше 15 %.

Куди звернутися для призначення субсидії та які документи надати

Для призначення субсидії пенсіонери заповнюють лише заяву та декларацію про доходи та майновий стан сім'ї.

Звертаємо увагу, що пенсіонерам заяву та декларацію про доходи буде направлено по пошті, тому просимо заповнити зазначені документи та направити на адресу районного управління праці та соціального захисту населення, вказану на конверті.

Якщо у Вас при заповненні заяви та/або декларації про доходи виникли будь-які питання, просимо Вас обов`язково звернутися до сільської (селищної) ради чи до управління праці та соціального захисту населення за місцем Вашого проживання чи зателефонувати на гарячу лінію за номером: ______________.

Увага! Пенсіонери довідки про розмір призначеної пенсії не подають.

Працюючі пенсіонери додатково подають довідку про заробітну плату.

Важливо! Заява заповнюється власником (співвласником) житла, на якого відкрито особовий рахунок по сплаті за житлово-комунальні послуги. Вказуйте всіх осіб, які проживають та зареєстровані з Вами за однією адресою.

В заяві Ви вказуєте паспортні дані, ідентифікаційний номер, адресу зареєстрованого місця проживання, назву та адресу житлово - експлуатаційної організації, номер особового рахунку на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію (інформація береться із розрахункової книжки або квитанції).

Особливо звертаємо увагу на правильність заповнення в заяві паспортних даних, ідентифікаційних номерів, назв і адрес експлуатаційних організацій, а також номерів особових рахунків на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію.

Якщо за місцем Вашого проживання зареєстровані та проживають інші особи працездатного віку, відомості про них (прізвища, ім’я, по батькові, ідентифікаційні коди, розміри доходів – заробітна плата, стипендія, допомога по безробіттю та ін.) заповнюються в декларації про доходи та майновий стан осіб, які звертаються за призначенням субсидії. Додатково до управління праці та соціального захисту населення працездатними особами подаються довідки, які підтверджують ці доходи.

Довідки про розмір отримуваних доходів подаються за 6 попередніх місяців перед місяцем звернення (чи за попередній календарний рік у разі звернення за субсидією на тверде паливо).

Звертаємо увагу, що доходом сім`ї, крім пенсії, вважається: стипендія, заробітна плата, допомога по безробіттю, дохід від підприємницької діяльності, а також дохід від земельної частки (паю), зданого в оренду, тощо.

Якщо площа Вашого будинку (квартири) перевищує встановлені нормативи (21 кв. м на особу та додатково - 10,5 кв. м на сім’ю) комісією місцевих органів влади може бути розглянута можливість, як виняток, з урахуванням обставин, що склалися в сім'ї, надання Вам субсидії на площу, що перевищує вказані нормативи.

  Прийом документів на призначення субсидії здійснюється районним управлінням праці та соціального захисту населення щоденно без обідньої перерви з 8 до 18 години (крім неділі).

Якщо на даний час Ви користуєтесь субсидією, не потрібно звертатись до управлінь праці та соціального захисту населення, субсидія за новими умовами буде перерахована автоматично, без Вашого звернення.

При виникненні будь-яких питань щодо надання житлових субсидій просимо звертатися до управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання або за контактним телефоном ________.     

 

Список телефонів "гарячих ліній" з питань оплати житлово-комунальних послуг та надання житлових субсидій

 

Обласна телефонна "гаряча лінія" – (0532) 68-12-38

Управління праці та соціального захисту населення районних державних адміністрацій

Телефон регіональної „гарячої лінії”

В.Багачанський район

(245) 9-13-61

Гадяцький район

(254) 2-14-02

Глобинський район

(265) 2-44-53, 2-41-69

Гребінківський район

(259) 9-14-40

Диканський район

(251) 9-13-48

Зіньківський район

(253) 3-31-09

Карлівський район

(246) 2-30-05

Кобеляцький район

(243) 3-21-30, 3-10-93

Козельщинський район

(242) 3-18-30

Котелевський район

(250) 2-13-07

Кременчуцький район

(267) 2-48-45

Лохвицький район

(256) 3-35-41

Лубенський район

(261) 5-23-25

Машівський район

(264) 9-13-85

Миргородський район

(255) 5-25-41

Н. Санжарський район

(244) 3-16-08

Оржицький район

(257) 9-12-41

Пирятинський район

(258) 2-04-63

Полтавський район

(05322) 7-36-17

Решетилівський район

(263) 2-11-58

Семенівський район

(241) 9-12-50

Хорольський район

(262) 3-30-60

Чорнухинський район

(240) 5-14-21

Чутівський район

(247) 9-22-96

Шишацький район

(252) 9-13-47

Управління праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад

Телефон регіональної „гарячої лінії”

м. Комсомольськ

(248) 3-26-70

м. Лубни

(261) 5-31-20

м. Миргород

(255) 5-44-90

Управління праці та соціального захисту населення виконкомів районних у містах рад

Телефон регіональної „гарячої лінії”

Автозаводський район м. Кременчука

(267) 7-29-95

Крюківський район м. Кременчука

(266) 6-13-63, 6-02-60

Октябрський район м. Полтави

(0532) 63-55-38

Київський район м. Полтави

(05322) 2-14-45

Ленінський район м. Полтави

(0532) 51-30-59